Direktlänk till inlägg 7 januari 2014

Efter träningen

Av Sandra - 7 januari 2014 17:30

Alltså jag vet inte hur du är, men jag har så jäkla svårt att få i mig nått efter träning! Att äta efter träning är ju bland det viktigaste, det vet jag! Men jag mår så illa och har verkligen bubbeltrubbel i magen! Tänker jag på mat så är det nära till kaskad...! Proteinshake, fick jag tips om då! men alla jag testade smakade rumpa...! Fy fan alltså! inte OK! 


men nu mina kära vänner! Kolla in den här! Tipset ni får nu smakar verkligen inte rumpa, inte ens i närheten, och det bästa är att jag med lätthet kan svepa en fast jag har tränat och mår megailla!


 

Den kan ni köpa på fitnessguru.se

 

#protein #träning #levalivet #mrr

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 15 januari 2014 20:07


Så här tuff är Rut när vi är ute i kylan! Jag tycker så mycket om den här hunden även om hon inte tycker om mig så mycket när hon måste ha overall på sig!! ...

Av Sandra - 15 januari 2014 16:47

Det blev inte så mycket till träning idag! Jag och Jessica avbokade boxningen på grund av flera orsaker. Trist, men det kommer en onsdag nästa vecka också!    Istället fick jag skotta hela vägen upp till oss och parkeringen från 2-3dm snö. Fluffi...

Av Sandra - 14 januari 2014 22:38


Oj va sent de blev, men jag har fullt upp hemma eftersom mina fotografier har kommit 1400st... sortera å dela upp i evigheter! Jaja idag åkte jag direkt till gymmet efter jobbet. Trött sur och omotiverad... cyklade 6 km och promenerade 1 km, jag k...

Av Sandra - 14 januari 2014 08:09


Jag vaknade jättetidigt imorse eftersom min hund ville krypa under täcket och ligga kloss i kloss.. Jag kan verkligeninte sova när någon trängs så mycket! I need my space! Ett tag funderade på att kliva upp och åka till gymmet, men sl´truntade i den ...

Av Sandra - 13 januari 2014 06:57

Än så länge kan jag röra mig ganska obehindrat, har lite träningsvärk i vaderna. Troligtvis för att jag inte brukar gå upp på tå när jag gör axelpressar!    Idag vet jag inte riktigt vad jag ska träna, funderar på att vila idag! Äh den som lever ...

Presentation

Sandra Malmsten heter jag. Är född latmask men som de flesta andra så vill jag förändra något detta år! Ett av mina nyårslöften inför 2014 är att starta en träningsblogg, så här har ni mig och min resa mot en starkare Sandra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards