Alla inlägg den 6 januari 2014

Av Sandra - 6 januari 2014 20:15

Alltså jag blir verkligen galen på all hets som är kring att bli smal.. Vad är problemet? 5-2, LCHF, Stenålder, Eat Clean osv.. Jag tycker självklart att det är bra att människor som mår dåligt över sin vikt, både fysiskt eller psykiskt, får hjälp och verktyg för att förändra detta.. men att sätta massa jobbiga namn på allting och ge massa lovord hit och dit på varenda tidning som finns skapar ju bara irritation hos mig. Man blir ju för fan alldeles snurrig i hjärnan!


Som det här:


    D-flex: Fixa platt mage på 3 veckor PLUS Stjärnornas PT David ”D-Flex” Seisay visar vägen till sexpacket Så ska du träna Ät så här 


Men är dom helt dum, vägen till sexpack på tre veckor... Suck!! Dom som tror på det där då? som testar och när tre veckor har gått tittar dom på sig själva i spegeln och inser att man faktiskt inte får varken platt mage eller sexpack på tre veckor. Dessa måste ju känna sig väldigt besvikna och sen hoppa på nästa tips som kan vara typ vad som helst.. Jag orkar inte läsa sånt här skit mer! Det är ju inte så jäkla konstigt att D-flex har sexpack efter tre veckor eftersom han hade det redan när han började dessa tre veckor.. 


Jaja jag spårade som vanligt ur från det jag egentligen tänkt skriva men summan av kardemumman är väl att man ska ta hand om sin kropp utefter sig själv. För att må bra! Smalhet är ingen garanti för lycka. Men att gå ner några kilo som överviktig kan ge dig ett längre och friskare liv.

Av Sandra - 6 januari 2014 16:00

Ja det gick ju jäkligt bra för mig att starta en träningsblogg! Idag är tredje dagen med magkramper och ingen värktablett hjälper! Så typiskt! 


Men jag har ju iallafall köpt mig en ny dator så att jag har möjlighet att fortsätta blogga även om det inte blivit någon träning. Träningen sätter igång så fort det känns bättre, vilket jag hoppas är i morgon!


Även jobbet startar i morgon.. Tyvärr känner jag mig inte alls uppvilad, snarare tvärtom! Om jag var trött innan ledigheten skulle jag bara vetat hur trött jag skulle vara när den var över.. Tror det beror på att jag inte har sett solen på hur många dagar som helst och avsaknaden av snö på marken gör att det blir grått mörkt och trist...! 


Jaja, snart är våren här och i morgon har jag inte ont i magen längre och då blir allt bättre! :) 


Käkade kinamat till lunch idag och jag är så mätt så det inte är sant! Käkade liksom inte en enda kaka eller tårtbit på 10års kalaset även fast de såg fantastiskt goda ut, men det tar jag igen nu ikväll! För vi har hyrt film och köpt chips!   


 

Såhär fin är min nya dator iallafall! 

Presentation

Sandra Malmsten heter jag. Är född latmask men som de flesta andra så vill jag förändra något detta år! Ett av mina nyårslöften inför 2014 är att starta en träningsblogg, så här har ni mig och min resa mot en starkare Sandra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards