Alla inlägg den 10 januari 2014

Av Sandra - 10 januari 2014 10:18

Nu kommer inlägget! Klagan på träningsvärken, alltså jag gillar att ha små ont av träningen när det drar till lite eller när man känner sig lite dagen efter stel! Så vill jag gärna ha! Men träningsvärken jag har nu är liksom inte lika kul! 


Nackdelar med den:

  • Fick ta värktabletter för att kunna somna för ryggen gjorde ont hur jag än låg, och hittade jag en skön position så hade den ca fyra milimeters marginal så snart hade jag hamnat fel igen..
  • När jag ska gå och kissa skulle jag behöva upphöjd toalett eftersom jag inte kan sätta mig ner på toan utan måste liksom kasta mig sista biten och hoppas jag hamnar rätt.
  • Jag kan inte böja mig ner till golvet, och ni som känner mig vet att jag har min garderob på golvet så jag fick plocka upp en strumpa i tagt, med tårna, och antingen, med foten försöka lägga dom på ett högre ställe eller be Johan ta emot dom. Idag fick han till och med ta på mig dom, men det var nog lite för att jag tyckte det ar gulligt av honom också, för nu har jag lyckats korva mig i ett par strumpbyxor på alldeles egen hand!
  • När jag skulle ge min hund vatten fick jag ta en kanna och hälla i från stående position! 

haha! Jag tycker samtidigt att det är lite roligt, men efter ett tag blir det sjukt irriterande!


Och ni som säger att det går att träna bort! Det är bullshit för mig! Blir ALLTID värre när jag ska träna bort det! Däremot blir det lindrigare, eller så kommer den inte tillbaka, om jag tränar samma sak ungefär likanande i en längre period. Men finns träningsvärken där försvinner den när den själv behagar!


Av Sandra - 10 januari 2014 09:27

Idag blir det ingen träning! Här så ont av träningsvärk i ryggen så jag va tvungen att käka värktabletter för att kunna sova...!! Haha! När jag går så känns de som någon har opererat in en fotboll på båda sidor i ländryggen, typ lite som en extra rumpa känns det. Fast jävligt ont!!!

I morgon är det dags för träning med Jerry (och kanske Marcus och Tina) så då vill jag vara utvilad och redo, på söndag ska jag testa GRIT på sensia.....ångest!!!

Idag ska jag iallafall fotografera och fira en blivande ettåring! Blir megamys de!!!

Det här var en mysig dag när vi synade till bergafjärden med Rut i en ryggsäck på min rygg! Haha

Presentation

Sandra Malmsten heter jag. Är född latmask men som de flesta andra så vill jag förändra något detta år! Ett av mina nyårslöften inför 2014 är att starta en träningsblogg, så här har ni mig och min resa mot en starkare Sandra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards